Nejčastější dotazy
1. Mohu zaplatit dobírkou?
Je nám líto, aktuálně tuto možnost nenabízíme.
2. Jak mohu vyměnit nebo vrátit zboží?
Výměna zboží:
Vybrali jste špatnou velikost nebo chcete jinou barvu? Nevadí, objednávku lze vyměnit, stačí pokračovat dle instrukcí. Napište nám email na info@bobus.cz s číslem objednávky. Budete kontaktován naším obchodním oddělením a domluvíme se na dalším postupu. POZOR! Nepoškozené a čisté zboží můžete vyměnit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží.
Reklamace:
Vyskytla se na zboží vada? Velice nás to mrzí, uděláme vše proto aby reklamační řízení proběhlo v pořádku a co nejrychleji. Stačí vyplnit reklamační formulář (zde) a zaslat jej nám na adresu info@bobus.cz. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Vrácení zboží:
Informovat nás o výměně nebo vrácení zboží můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení. Zboží nám vraťte nepoškozené v originálním obalu.
4. Do kdy je možné odstoupit od kupní smlouvy?
Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí zboží.
5. Kdo hradí náklady spojené s vrácením zboží?
- Vhodně zabalte vracené zboží a přiložte vratkový formulář.
- Zaneste zásilku na libovolnou pobočku Zásilkovny.
- Obsluze nahlaste vratkový kód 91416820, na základě kterého bude vygenerován štítek a nalepen na zásilku.
- Zásilku převezme kurýr a doručí ji zpět do našeho e-shopu.
V případě závady na nic nečekejte a napište si rovnou pro nové zboží.
- Vadný produkt vám vyměníme za nový.
- Výměna za produkt či zařízení shodných nebo lepších parametrů.
- Produkt vám vyměníme jednou po dobu záruční doby
Vyplňte reklamační formulář a zašlete nám jej na email info@bobus.cz následně nám zašlete zboží (Vrácení zboží zdarma). Po kontrole zboží naším pracovníkem pro vyloučení mechanického poškození vám bude odeslané nové zboží.
* Okamžitá výměna se nevztahuje na případy, kdy je vyžadováno posouzení autorizovaného servisu nebo dojde ke zjištění porušení reklamačních podmínek daného zboží či mechanického poškození.
7. Dostanu produkt obratem, když nahlásím a odešlu svůj nefunkční na reklamaci?
8. Dojde k výměně, i když je zboží mechanicky poškozené?
Ne. Pokud je zboží mechanicky poškozené, tak není možné je vyměnit za nové. Zároveň v tomto případě nevzniká nárok na vrácení finančních prostředků ani na reklamaci.
9. Co když zboží již není dostupné?
Pokud nemáme Váš model skladem, rádi Vám nabídneme alternativu produktu v cenově hladině +-5% z ceny původního modelu.
10. Od kdy mohu uplatnit okamžitou výměnu?
Okamžitou výměnu je možné uplatnit po 14 dnech od vyzvednutí.
11. Vztahuje se okamžitá výměna i na sníženou kapacitu baterie?
Ne. Služba se na sníženou kapacitu baterií nevztahuje a nebude ji v těchto případech možné využít.
12. S kým budu jednat při vyřizování reklamace či vrácení zboží?
I když se sebevíc snažíme těmto případem vyhnout, tak se občas stane, že s dodaným zbožím nebudete spokojení nebo si nákup rozmyslíte. Po celou dobu však budete komunikovat s námi a zboží budete vracet k nám (v ČR) na adresu uvedenou ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
13. Máte kamennou prodejnu?
Kamennou prodejnu nemáme, uvedená adresa v kontaktech je pouze sídlo firmy.