Nejčastější dotazy

1. Mohu zaplatit dobírkou?

Je nám líto, aktuálně tuto možnost nenabízíme.

2. Máte kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme, uvedená adresa v kontaktech je pouze sídlo firmy.

3. Jak mohu vyměnit nebo vrátit zboží? 

Výměna zboží:

Vybrali jste špatnou velikost nebo chcete jinou barvu? Nevadí, objednávku lze vyměnit, stačí pokračovat dle instrukcí. Napište nám email na info@bobus.cz s číslem objednávky. Budete kontaktován naším obchodním oddělením a domluvíme se na dalším postupu. POZOR! Nepoškozené a čisté zboží můžete vyměnit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží.

Reklamace:

Vyskytla se na zboží vada? Velice nás to mrzí, uděláme vše proto aby reklamační řízení proběhlo v pořádku a co nejrychleji. Stačí vyplnit reklamační formulář (zde) a zaslat jej nám na adresu info@bobus.cz. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Vrácení zboží:

Dorazilo Vám zboží, ale vypadá jinak než na fotce nebo Vám nevyhovuje? Objednávku lze vrátit, stačí zaslat vyplněný formulář pro odstoupen od smlouvy (zde) na email info@bobus.cz. Nepoškozené a čisté zboží zašlete zpět na uvedenou adresu ve formuláři pro odstoupení od smlouvy. 
Peníze za vaše zboží obdržíte do 5 pracovních dnů od doručení vraceného zboží.

Informovat nás o výměně nebo vrácení zboží můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení. Zboží nám vraťte nepoškozené v originálním obalu.

4. S kým budu jednat při vyřizování reklamace či vrácení zboží?

I když se sebevíc snažíme těmto případem vyhnout, tak se občas stane, že s dodaným zbožím nebudete spokojení nebo si nákup rozmyslíte. Po celou dobu však budete komunikovat s námi a zboží budete vracet k nám (v ČR) na adresu uvedenou ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

5. Kdo hradí náklady spojené s vrácením zboží?

Náklady spojené s navrácením zboží k nám hradí zákazník. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách zde (Bod 8. Odstoupení od smlouvy).

6. Odkud pochází zboží?

Pro zajištění skvělé ceny a kvality spolupracujeme s výrobci po celém světě. 

7. Jak je to s celními náležitostmi u zboží, které dorazí z externích skladu ze zahraničí?

Veškeré poplatky a nově od roku 2021 i DPH jsou z naší strany vždy řádně uhrazené a doložitelné fakturou, které si evidujeme nejen kvůli účetnictví! Pokud dojde k celnímu projednání zásilky, po přeposlání dat od Vás vše za Vás vyřídíme. U 99% zásilek navíc připlácíme za doporučenou dopravu (proto hradíte dopravu i vy) a tím pádem jsou zásilky proclené již předem v některém ze států EU, přes který zásilka putuje. Nákup u nás je administrativně bez starostí pro Vás!